خانه سلامتی خرید لباس مردانه
لاغرهای آخر هفته
در صورتی که قصد دارید
،روزهای پایانی هفته را به کاهش وزن اختصاص دهید،مصرف آب را در روز افزایش دهید.آب،حجم معده را پر و نمک اضافی بدن را دفع می کند.از این رو میزان کالری دریافتی بدن کاهش پیدا می کند.از طرف دیگر نوشیدن آب فراوان پوست را جلا و طراوت می بخشد.نمک را تا آنجا که ممکن است از رژیم غذایی آخر هفته حذف کنید.سدیم در بدن باعث می شود آب بیشتری در بدن باقی بماند و چاق به نظر برسید.از طرف دیگر نمک اضافی مانع از سوخت و ساز چربی های شکم می شود.برای دفع نمک اضافی بدن،بیشتر آب بنوشید.قرار گرفتن در حمام بخار به مدت 10 دقیقه مفید خواهد بود.مصرف کربوهیدرات ها را محدود کنید.مصرف هر 500گرم کربوهیدرات،به میزان سه تا پنج برابر ذخیره آب را در بدن افزایش می دهد.اگر قصد داید در این مدت کوتاه لاغر به نظر برسید،میوه و سبزی را جایگزین پاستا،نان یا برنج کنید.
نوشیدنی های کربنات را کنار بگذارید
،اکثر نوشابه های صنعتی یا انرژی زا باعث افزایش گاز در بدن شده و باعث می شود چاق به نظر برسید.

*منبع:روزنامه همشهری(6و7)*



طبقه بندی: توصیه و نکات آموزشی پزشکی، تغذیه،
برچسب ها: لاغرهای آخر هفته،

تاریخ : چهارشنبه 1 دی 1395 | 06:06 ب.ظ | نویسنده : سیدحسین ابراهیمی | نظرات
.: Weblog Themes By BlackSkin :.